
AUGGIE's DINER "dialy"

"Anything that gives you a reason to live is saving your life."

--.--.-- / スポンサーサイト

(--:--) / スポンサー広告 / TB(-) / CM(-) /

2011.07.21 / 少女時代のツアーDVD、早く出ないかな(笑)

008204.jpg

Converse Shooter First String Black

Converse First String, Shooter FS IV OX. Based on the ’70s model the Straight Shooter, this low-profile sneaker features a duck canvas upper with metal eyelets, cup sole and Lunarlon cushioning courtesy of parent company Nike.
Availability: In stock

$70.00  ほしい、と言っていいでしょう。
(09:34) / I WANT IT. / TB(0) / CM(2) /
Don't Feel, Think! 非エリートの思考法。 / AUGGIE's DINER "dialy" / 蓮佛美沙子…きになる。

COMMENT

管理人のみ閲覧できます さん

このコメントは管理人のみ閲覧できます
2011.07.21(10:50) / / # / [EDIT] /

Re: タイトルなし auggieさん

> いい、と言っていいでしょう(笑

笑笑!!
2011.07.21(18:18) / URL / #- / [EDIT] /

COMMENT POST







 管理者にだけ表示を許可する

HOME
Photo by clef Template by 25:00