
AUGGIE's DINER "dialy"

"Anything that gives you a reason to live is saving your life."

--.--.-- / スポンサーサイト

(--:--) / スポンサー広告 / TB(-) / CM(-) /

2009.10.25 / SHIMA RIDE 2010

来年の島ライドへ向け、チャリ運搬法を模索中、
いいの見つけました!コレ。
AeroTech-Evolution-bicycle-case.jpg

AEROTECH™ EVOLUTION BIKE CASE / BIKE TRANSPORTATION
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
In regards to its most important task, that is to protect the precious transported goods, AEROTECH EVOLUTION optimizes method, safety, comfort and handling. This way, AEROTECH EVOLUTION have a solid and insensitive effect against knocks.
AEROTECH EVOLUTION is made in ABS, a little softer kind of plastics can better absorb the energy of a fall; it may get dented, but it remains intact and can usually be repaired.Bike Wheels are fixed with quick clamping devices in containers recognizable from outside - that’s practical. Fixing belts protect the frame, from sliding. The running holding is regular and smooth. Light, with a very good crash test result. It can contain wheels of frame height until 64

0aeroteche01.jpg
見た目から入るタイプの僕にはこういうのかなりツボです(笑
大げさなくらいが、ちょうどいい。
ここのメーカー他にもいろいろリリースしてるので確認してみます。

さすがに"720.00EURO"、約9万は…高いしね(笑
(22:50) / BIKE / TB(0) / CM(7) /
NEW Get a Mac Ad / AUGGIE's DINER "dialy" / Keys To Success

COMMENT

scrmさん

う~ん、、、高すぎ!
2009.10.26(00:22) / URL / #- / [EDIT] /

島髭さん

カッケー!
けど、高過ぎ!!

さすが、絵的ィーズ。。。(笑
2009.10.26(00:36) / URL / #- / [EDIT] /

auggieさん

これが一番最強だよね(笑
これ以外にもBIKE CASEいろいろリリースしてるから
今のところこれかなぁ~
それでも4万…。高いな(笑

http://www.e-sciconbags.com/product_info.php?cPath=88_23&products_id=192

他当たろうか…(笑
2009.10.26(11:18) / URL / #- / [EDIT] /

ショビさん

柔らかいふにゃふにゃのバックに入れるよりは安心だけど…
高い買い物だね~本体もういっこ買えるのでは!?
2009.10.26(12:19) / URL / #- / [EDIT] /

auggieさん

楽勝で買えちゃうね(笑
それなら、もち、もう1台買うよね(笑

その他のもうちょい安いやつを狙ってます~
2009.10.26(13:58) / URL / #- / [EDIT] /

scrmさん

ダンボールとプチプチだな
2009.10.28(01:21) / URL / #- / [EDIT] /

AUGGIEさん

まぁそこに落ち着くんだろうね(笑
2009.10.28(18:53) / URL / #- / [EDIT] /

COMMENT POST







 管理者にだけ表示を許可する

HOME
Photo by clef Template by 25:00