
AUGGIE's DINER "dialy"

"Anything that gives you a reason to live is saving your life."

--.--.-- / スポンサーサイト

(--:--) / スポンサー広告 / TB(-) / CM(-) /

2009.10.22 / Mos Def in Japan



Current Music Presents : Embedded with Mos Def in Japan
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
On this special hour-long Embedded, Mos Def takes us on an all access seven-day tour of Japan while he performs his new album "The Ecstatic" to packed venues in Tokyo and Osaka. During that week, he hits up the Harajuku fashion district, whoops it up at a sumo wrestling match, and gets a personal tour of the Tokyo Giants stadium from his friend and baseball phenom Mark Kroon. Then, he brilliantly ties it all together by divulging the history of great thinkers known as "ecstatics," showing that he is clearly one of the most insightful men in hip-hop.

この間、来日してた時のやつやね。ネイバーのライダースやっぱカッコいい。
そのあと、"Real Time With Bill Maher"に出演した時に被ってました。

Real Time With Bill Maher

今度、俺も買おうっかなぁ~(笑
(00:06) / DAY / TB(0) / CM(2) /
Converse Blackflag Collection / AUGGIE's DINER "dialy" / CHILL OUT

COMMENT

こんにちわ kyokoさん

どうも!
一度コメントしたことある者ですが、この動画の中にライヴに行った友人が映っていたので、いまさらですけど思わずコメントかいちゃいましたっ★

ライヴ後、大絶賛だった友人を思い出しましたっ。

2009.11.08(04:53) / URL / #- / [EDIT] /

AUGGIEさん

ども~おひさしぶりです~
そうですね!ライブ評判良かったみたいですね♪
そのご友人が羨ましい限りです(笑

行きたかったんですよね~(涙
2009.11.09(09:14) / URL / #- / [EDIT] /

COMMENT POST







 管理者にだけ表示を許可する

HOME
Photo by clef Template by 25:00